Horrible Flight Service
Review by ご利用者様 on 15 Jan 2023 review stating Horrible Flight Service Hello United or Skyticket or to whom may concern,
I just had the terrible flight service I have ever experienced.
First, I booked my flight from Tokyo Haneda to LAX for the holiday.
My flight destination has been changed from Haneda to Narita airport (both ways) which is very far.
Second, you changed my seat while changing the place to Narita.
As I head back home, my flight from LAX to Narita was supposed to be 10:30am departure, but caused a six time delay just because a preparation for a landing gear?! That was disorganized thing you guys have done.
Finally, regarding to the flight attendants, they had horrible service. A male CA pushed me out, another just bumping into me without saying excuse me. Most of the flight attendants has poor service and I did not see good service from them.
I have to say, this is the worst flight experience I ever had to fly from Japan to LA. I don’t think I will ever take this flight ever again unless you guys do something about this.
I just want to say this because I had a stressful time while I was flying.
Hope you read this and understand.
Thanks.
ユナイテッド航空、スカイチケット、または関係者の皆様、こんにちは。
今まで経験したことのないようなひどいフライトサービスを受けました。
まず、休日に羽田からロサンゼルス空港までのフライトを予約しました。
羽田から成田空港に変更され、とても遠くなった。
2つ目は、成田に変更するついでに私の座席も変更していただいたことです。
帰国後、LAXから成田へのフライトは10:30am出発の予定でしたが、着陸態勢の準備のために6時間の遅れを発生させました。着陸態勢の準備のために6時間の遅れが生じたのです。これは、あなた方のやったことの中でも最も無秩序なことです。
最後に、客室乗務員についてですが、彼らはひどいサービスでした。ある男性CAは私を突き飛ばし、別のCAは失礼しますも言わずにぶつかってきました。ほとんどの客室乗務員はサービスが悪く、良いサービスは見受けられませんでした。
日本からLAまでのフライトの中で最悪の経験でした。このようなことがない限り、もう二度とこの便には乗らないと思います。
フライト中、ストレスのたまる時間を過ごしたので、これを言いたいだけです。
これを読んで理解してくれることを願っています。
よろしくお願いします。
対象: ユナイテッド航空